fredag 23 maj 2014

S O L

Vilken vecka det har varit. Fullt både på jobb och fritid. Och igår toppade jag det med att springa Vårruset. Och vet ni, det verkar som att knät håller. Även för lite asfaltslöpning. 28 grader varmt och en torr hals (redan innan start), men jag tog mig runt de 5 km som loppet var. På en, för mig, helt ok tid. Och sen, sen satt vi bland flera tusen i gröngräset och njöt av picknick-korgen vi fick och bara hade trevligt. I flera timmar.

Idag är det fredag. Och vet ni, ikväll har vi inga planer. Det är sol. Det kommer bli ett glas vitt. Och jag kommer att slå ner min rumpa i en av trädgårdsstolarna och sen kommer jag inte vilja flytta den därifrån. Bara för att jag är värd det.

Men först ska det hinnas med ett besök hos målaren för att diskutera lite kök, boka hotel till nästa veckas Danmarksbesök och tvättas lite.

Så, first things first. Sen - ett glass vitt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar