onsdag 26 juni 2013

Rofyllda dagar

Jag och barnen är på visit hos mina föräldrar några dagar. Jag börjar äntligen falla in i semesterlunken och barnen har så smått anammat att man kan sova något längre på morgonen.

Det är riktigt gött att inte ha några måsten över huvud taget. Igår besökte vi lek- och äventyrsparker och barnen badade även i en liten lokal "sjö". Idag har det regnat hela dagen. (Är det verkligen sommar?). Vi har besökt gammelmormor och jag har fått egentid med en av mina äldsta och bästa vänner. Tyvärr träffas vi alltför sällan så det är riktigt lyxigt att få ett par timmar att hinna uppdatera sig och bara vara.

Imorgon blir det ytterligare lite "ta-hand-om-mig-själv-tid" innan bilen styr hemåt för förberedelse inför avfärd utomlands i nästa vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar