måndag 4 mars 2013

Skidresa bokad

Det var åtta år sedan jag stod på ett par slalomskidor (ja det är ju bättre än 23 år sedan som det var med längdskidorna), men nu är det dags igen. Huu, jag var inte bra då och hur ska det gå nu när jag dessutom ska försöka rodda barnen?

Igår bokade vi nämligen en stuga och nästa vecka bär det av till Säfsen. Då vi bara kan vara borta ett par dagar denna gång så ville vi åka någonstans som är relativt nära hemifrån, där det finns skidskola för barnen och stugor nära backen. Säfsen verkade som ett jättebra alternativ. Jag har varit där tidigare, även om det var länge sedan och då var det på sommaren, men som jag minns det så var det väldigt fint. Nu hoppas vi bara på att det inte blir för många plusgrader denna veckan så backarna håller sig fina tills vi kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar