torsdag 14 mars 2013

On the road

Äntligen. Bilen packad till max (hur mycket saker kan man egentligen behöva för ett par dagar?), killarna förväntansfulla och laddade och jag har börjat koppla bort jobbet. Vi är på väg!

Vill passa på att tipsa om den roliga fotoappen "FotoRus". Efter att jag, för en tid sedan, skaffade mig en ny Iphone, en femma, så fotar jag ganska ofta med telefonen (min gamla fyra hade för dålig optik). Då ljuset inte alltid är super så kan man ändå med några enkla knapptryck skapa lite liv i bilden och göra den lite roligare. Det mesta går att ändra, formen på bilden, bakgrunden och framförallt färgen. 


FotoRus har även en 2 in 1 funktion som är lite kul. En bild i bilden. Det finns flera olika bilder (glas, kamera, mobil, filmrulle osv) som man kan använda för att förstärka bilden man vill visa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar