måndag 4 mars 2013

Ny vecka

Helgen gick i ett rasande tempo, frisören, tvättstugan, mellokväll med svåger och svägerska, skidåkning och barngymnastik - that's about vad jag hann med. Jo en doptavla gjordes ju i stort sett klar också. Jättekul att någon liten där ute ska få ett av mina små alster. Det sista görs klart i kväll och tavlan kommer till beställaren under veckan.

Är så nöjd med att vara av med rotborsten på huvudet och äntligen ha en frisyr igen. Mindre nöjd över att jag i julas glömde min kära plattång hos syster i andra änden av landet. Har trott att jag skulle klara mig med en större klumpigare sak (antingen är det jag som inte fattar hur den fungerar eller också är den helt kass), men idag brände jag mig på halsen när jag använde den så nu blir det att ringa syster direkt och be henne posta min vanliga. Funderar bara på varför jag inte bad henne för två månader sen när hon erbjöd sig. Lite rädd är jag förstås att den ska gå sönder på vägen, det kan vara därför.

Nu är det hög tid att dra igång denna veckan. Jag säger God Morgon!


1 kommentar: