måndag 18 februari 2013

Våga

Ibland behöver man en push i livet för att komma vidare, ibland får man den ofrivilligt och ibland får man helt enkelt ta steget. Ett steg tog jag för en tid sedan, men jag behöver ta ytterligare ett par stora kliv. Just nu funderar mycket på min egen personliga utveckling, någon kanske kallar det ålderskris, någon annan att vara sugen på livet och dra nytta av det medans man kan.

Igår satt jag och tittade igenom bilder från mina små hjärtans första år och slogs av hur fort tiden går. Så fort att jag inte hinner med att stoppa alla händelser i små askar för att kunna ta fram när jag önskar. Mina små lintottar som nu redan är 4 och 6 och om bara ett par månader så blir de ytterligare ett år äldre. Och fastän jag kanske inte vill eller egentligen känner av det så betyder det ju faktiskt att även jag blir äldre. Det är nog snart dags för verkstad och inte bara planering.

"Life is what happens to you while you're busy making other plans"
John Lennon

Armband från VÅGA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar