tisdag 19 februari 2013

100%

- Mamma, om man får 100 då passar man ihop.

Med orden kom en flashback från min egen skoltid då jag skrev sitt eget namn och självklart namnet på den jag för tillfället var kär i, för det var jag ju i någon hela tiden. Då gjordes detta med penna och papper, nu finns det självklart en (ja säkert flera) webbsida som snabbt kan räkna ut om det blir en match. 

Det var där framför dataskärmen jag hittade honom på fritids idag, tillsammans med de lite större barnen och något förlägen svarade han på min fråga att han inte testat sitt namn med någon. Så ett par år är det kanske kvar innan det är dags på "riktigt" och det är tur för jag hänger inte riktigt med i svängarna. Tänk att du håller på att bli så stor mitt lilla hjärta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar